Ποια κατάσταση βρίσκει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ο νέος νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ; Ποιός ο ρόλος των ΚΕΔΙΒΙΜ;
γράφει ο Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης Σε ένα άρθρο για την ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τις δυνατότητές της ενόψει της εφαρμογής του νέου νόμου πλαισίου ν.4957/2022 θα αναφερθούμε, αναγκαστικά, σε οξύμορα ζητήματα που αφορούν προοπτικές (ΚΕΔΙΒΙΜ) και αγκυλώσεις. Οι απόφοιτοι των Πανεπιστημίων Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, το εκπαιδευτικό επίπεδο του πληθυσμού βελτιώνεται σταθερά, αν και συνεχίζει […]