Καταξιωτική Διερεύνηση (Appreciative Inquary): ένας διαφορετικός τρόπος να ενισχύσουμε τη λειτουργία της ομάδας

Γράφει η Καραντζά Μαριάνθη Η Καταξιωτική Διερεύνηση ή Appreciative Inquiry, όπως θα το βρείτε στη διεθνή βιλβιογραφία, αφορά τη συν-εξελικτική συστηματική αναζήτηση για το καλύτερο στους ανθρώπους, τους οργανισμούς τους, τις ομάδες τους και τον κόσμο γύρω τους. Στην ευρύτερη εστίασή του, περιλαμβάνει τη συστηματική ανακάλυψη του τι δίνει «ζωή» σε ένα ζωντανό σύστημα ώστε […]

Καταξιωτική Διερεύνηση (Appreciative Inquary): ένας διαφορετικός τρόπος να ενισχύσουμε τη λειτουργία της ομάδας Read More »

4ΕΑ/2022

Σκέψεις για τον ιδεώδη συνοδό προσώπου με αναπηρία

Γράφει η Ντορέττα Αστέρη «Ήρθα να βοηθήσω», απάντησε με αυτοπεποίθηση ένας ψηλός γεροδεμένος φοιτητής πολιτικών επιστημών σε μια συνέντευξη για εθελοντές συνοδούς φοιτητών/φοιτητριών με αναπηρία.   «Σε τι αισθάνεσαι ικανός;» τον ρώτησε η σύμβουλος ψυχικής υγείας που διαμεσολαβούσε ως μέντορας στις υπηρεσίες αλληλο-συμβουλευτικής και επέλεγε πρόσωπα με ετοιμότητα για τη σχετική κατάρτιση και εποπτεία. Η καλή

Σκέψεις για τον ιδεώδη συνοδό προσώπου με αναπηρία Read More »

H κλήρωση των 14 Υποτροφιών πλήρους απαλλαγής διδάκτρων του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. για το 2022.

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τα ονόματα των 14 εκπαιδευόμενων που κληρώθηκαν, οι οποίοι διεκδίκησαν ανά τμήμα μία υποτροφία πλήρους απαλλαγής διδάκτρων. Οι παρακάτω τυχεροί εκπαιδευόμενοι/ες αφού εξόφλησαν το ποσό, του εκάστοτε προγράμματος εφάπαξ, πήραν μέρος στην κλήρωση που έγινε την Τρίτη, 13.12.2022. Η κλήρωση πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά ενώπιων όλων, μέσω της Random.org, της επίσημης πλατφόρμας για τις

H κλήρωση των 14 Υποτροφιών πλήρους απαλλαγής διδάκτρων του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. για το 2022. Read More »

Δυναμική της ομάδας για αποτελεσματικότερη λήψη αποφάσεων

Γράφει η Ηρώ Ποταμούση Ο όρος Δυναμική των Ομάδων εισήχθη από τον Kurt Lewin (“Group Dynamics” Lewin, 1935, 1936, 1947a, 1947b). Ο Lewin (1943) και οι συνεργάτες του (ψυχοδυναμική προσέγγιση) διερεύνησαν εκτενώς την αποτελεσματικότητα των ομαδικών αποφάσεων έναντι των μεμονωμένων αποφάσεων. Η δυναμική της ομάδας αναφέρεται σε οτιδήποτε συμβαίνει σε μια ομάδα. Τα μέλη της ομάδας επηρεάζουν και επηρεάζονται

Δυναμική της ομάδας για αποτελεσματικότερη λήψη αποφάσεων Read More »

Διοργάνωση «Ημέρες Καριέρας 2022» του ΕΚΠΑ

Το Learn Inn ΕΚΠΑ, με μεγάλη χαρά, σας ενημερώνει για τη πολύ σημαντική διοργάνωση «Ημέρες Καριέρας 2022» από το Γραφείο Διασύνδεσης του ΕΚΠΑ. Σας προσκαλούμε: να γνωρίσετε κορυφαίες επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς! να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας με τα προγραμματισμένα workshops! να ενημερωθείτε για τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας! να ενημερωθείτε αναφορικά με το τι μπορεί να σας προσφέρει το Γραφείο Διασύνδεσης! Εγγραφείτε σήμερα στο https://www.eventora.gr/uoa

Διοργάνωση «Ημέρες Καριέρας 2022» του ΕΚΠΑ Read More »

Η διαδικασία για να γίνεις πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων

Η διαδικασία για να γίνεις πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων

Γράφει ο Μάνος Παυλάκης Μεγάλη μερίδα των ανθρώπων θεωρούν πως το επάγγελμα του Εκπαιδευτή Ενηλίκων μπορεί να συνδέεται άρρηκτα με αποφάσεις και επιλογές που έγιναν κατά τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Βέβαια, η αλήθεια διαφέρει αν το αναλύσουμε. Εκπαιδευτής Ενηλίκων μπορεί να γίνει οποιοσδήποτε έχει μια ειδική γνώση που αποκτήθηκε στο πλαίσιο

Η διαδικασία για να γίνεις πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων Read More »

Διάλογος - Η τέχνη και οι τεχνικές του

Διάλογος – Η τέχνη και οι τεχνικές του

Γράφει ο Άγγελος Βαλλιανάτος Ο διάλογος βρίσκεται στο θεμέλιο του ανθρώπινου πολιτισμού. Πρόκειται για μια πολύ παλιά ιστορία. Σύμφωνα με τον Y. N. Harari, ξεκινάει περίπου 70.000 χρόνια πριν. Η δυνατότητά μας να μιλάμε διευκόλυνε την συνύπαρξή μας, ο πλούτος της γλώσσας έδωσε λέξεις στα συναισθήματα και εργαλείο στην αποτύπωση των αφηρημένων εννοιών. Μιλώντας εκφράζουμε

Διάλογος – Η τέχνη και οι τεχνικές του Read More »

Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στην εκπαίδευση

Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στην εκπαίδευση

Το πρόγραμμα «Σχολεία για Όλους – Συμπερίληψη παιδιών προσφύγων στα ελληνικά σχολεία» του European Wergeland Centre (EWC) εφαρμόζεται στην Ελλάδα υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ από το 2019 έως το 2023. Στηρίζεται στην εφαρμοσμένη κοινωνική παιδαγωγική της συνολικής προσέγγισης του σχολείου, με σκοπό τον μετασχηματισμό και την αλλαγή ώστε να αναπτυχθούν περιβάλλοντα που είναι συμπεριληπτικά

Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στην εκπαίδευση Read More »

Early Bird εγγραφές στον νέο κύκλο για την «Εκπαίδευση στην Εμψύχωση και Ενδυνάμωση Ομάδων»

Ξεκίνησαν οι Early Bird εγγραφές έως 10.01.2023, με μείωση 10% επιπλέον των έως 40% μειωμένων διδάκτρων που δικαιούστε, για τον 9ο κύκλο του προγράμματος “Εκπαίδευση στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων”. Η έναρξη του προγράμματος είναι 29.03.2023 και φυσικά περιλαμβάνει διακοπές καλοκαιριού (Ιούλιος-Αύγουστος). Το μοριοδοτούμενο -πιστοποιημένο πρόγραμμα «Εκπαίδευση στην Εμψύχωση και Ενδυνάμωση Ομάδων» έχει καταρτίσει πάνω από 350 εμψυχωτές/τριες και συνεχίζει, με τον 9ο κύκλο την άνοιξη του 2023. Θα είναι μεγάλη μας χαρά

Early Bird εγγραφές στον νέο κύκλο για την «Εκπαίδευση στην Εμψύχωση και Ενδυνάμωση Ομάδων» Read More »

Ο μέντορας των μελλοντικών εκπαιδευτικών στην πρακτική των φοιτητών στο σχολείο

Ο μέντορας των μελλοντικών εκπαιδευτικών στην πρακτική των φοιτητών στο σχολείο

Γράφει ο Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Τι προσφέρει και τι κερδίζει ένας μέντορας; Ο εκπαιδευτικός – μέντορας που συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο στο πλαίσιο της πρακτικής-διδακτικής άσκησης των φοιτητών και εκπαιδεύεται ως μέντορας στις τεχνικές και διαδικασίες, μέσα από αυτές κερδίζει: άμεση σχέση με την ακαδημαϊκή κοινότητα, ενημέρωση για ό, τι νέο στην παιδαγωγική προσέγγιση και τη

Ο μέντορας των μελλοντικών εκπαιδευτικών στην πρακτική των φοιτητών στο σχολείο Read More »

Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και εκπαίδευση

Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και εκπαίδευση

Γράφει η Γκέλυ Αρώνη Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου στις 20 Νοεμβρίου θα συμπληρώσει 30 χρόνια από την επικύρωσή της στην Ελλάδα. Κι ενώ η σχετική συζήτηση γύρω από το γεγονός εστιάζει κυρίως στις απρόσωπες συλλογικές παραβιάσεις (κράτους, θεσμών, οργάνων και φορέων) κάποιοι λίγοι ασχολούμαστε με τους τρόπους που εμείς τόσο σε προσωπικό

Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και εκπαίδευση Read More »

Διαχείρηση τάξης ¨Εναλλακτικό Μάθημα Θρησκευτικών.

Εναλλακτικό Μάθημα Θρησκευτικών. Νέα προοπτική στη θρησκευτική εκπαίδευση στο ελληνικό σχολείο

Γράφει ο Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης Ένα εναλλακτικό μάθημα Θρησκευτικών, που θα παρακολουθούν όσοι/ες απαλλάσσονται για «λόγους συνείδησης» από το Θρησκευτικό μάθημα, επειδή έχει κατά πλειονότητα Ορθόδοξο Χριστιανικό περιεχόμενο, φαίνεται να εισάγεται στο ελληνικό σχολείο. Πρόκειται για εξέλιξη που επήλθε από την πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, 1478/2022 – Ακύρωση κοινής υπουργικής απόφασης, καθ’ ο

Εναλλακτικό Μάθημα Θρησκευτικών. Νέα προοπτική στη θρησκευτική εκπαίδευση στο ελληνικό σχολείο Read More »

Κύλιση στην κορυφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο