Τεχνητή Νοημοσύνη στο Marketing: Ανάλυση Δεδομένων και Εξατομικευμένες Στρατηγικές
Έναρξη: 11/12, 18/12
Διάρκεια: 2 μήνες | 52 Ώρες
Εγγραφές: Ανοιχτές
Περιγραφή
Μοριοδοτούμενο επιμορφωτικό πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη στο marketing, με πιστοποίηση του Ε.Κ.Π.Α.
Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, οι εκπαιδευομένοι/ες θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της ΤΝ για την ενίσχυση του marketing μέσα από την ανάλυση δεδομένων και τις εξατομικευμένες στρατηγικές.
Μέσα από θεωρητική κατάρτιση και πρακτικές ασκήσεις, οι εκπαιδευόμενοι/ες θα είναι σε θέση να εφαρμόζουν τεχνικές της ΤΝ στον σχεδιασμό και στην βελτιστοποίηση στρατηγικών marketing για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρηματικών διαδικασιών.
Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα εξετάζει τις βασικές αρχές και εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης στον τομέα του marketing. Παρουσιάζει εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για την εξαγωγή πολύτιμων πληροφοριών από μεγάλα σύνολα δεδομένων, τεχνικές οπτικοποίησης αποτελεσμάτων καθώς επίσης τεχνικές της ΤΝ για τη δημιουργία εξατομικευμένων στρατηγικών marketing. Επιπλέον, προβάλλει τις ηθικές και κοινωνικές προκλήσεις που προκύπτουν από την ενσωμάτωση της ΤΝ στο marketing.
Ακολουθώντας τα βήματα της εκπαίδευσης σε προσωπικό ρυθμό και χρόνο, θα έχετε την ευκαιρία να αποκομίσετε τα μέγιστα αποτελέσματα στην προσωπική και επαγγελμάτική σας ανάπτυξη.
Απευθύνεται σε όσους/ες επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης στο marketing και παράλληλα να εκπαιδευτούν οι ίδιοι/ες ή να ανανεώσουν τις γνώσεις τους.
Συστήνεται σε:
- Επαγγελματίες Marketing: Άτομα που εργάζονται στον τομέα του marketing και επιθυμούν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους στην ανάλυση δεδομένων και την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης.
- Αναλυτές Δεδομένων: Επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανάλυση δεδομένων και θέλουν να εξειδικευτούν στις τεχνικές της τεχνητής νοημοσύνης για την ανάπτυξη εξατομικευμένων στρατηγικών marketing.
- Στελέχη Επιχειρήσεων: Διοικητικά στελέχη που επιθυμούν να κατανοήσουν πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει τις στρατηγικές marketing και να βελτιώσει την αποδοτικότητα των επιχειρηματικών διαδικασιών.
- Φοιτητές και Απόφοιτους: Άτομα που έχουν σπουδάσει ή σπουδάζουν σε τομείς σχετικούς με το marketing, τη διοίκηση επιχειρήσεων ή την πληροφορική και θέλουν να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο marketing.
- Ερευνητές και Ακαδημαϊκούς: Άτομα που ασχολούνται με την έρευνα στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης και του marketing και επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις και εφαρμογές στον τομέα αυτό.
Συνδυάζεται με την εργασία, την επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη.
Πρόγραμμα Σπουδών
Διάρκεια | 4 ώρες
Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και το Marketing
Θέματα της ενότητας:
1.Ορισμός και Ιστορική Εξέλιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης
- Βασικές Αρχές και Τεχνικές της ΤΝ
- Εφαρμογές της ΤΝ στο Σύγχρονο Marketing
- Σύγχρονες Τάσεις και Μέλλον της ΤΝ στο Marketing
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- παρουσιάζεις την ιστορική εξέλιξη και τις σύγχρονες τάσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης.
- αναλύεις τις βασικές αρχές της Τεχνητής Νοημοσύνης χρησιμοποιώντας σενάρια marketing.
- αναφέρεις τις κύριες εφαρμογές της ΤΝ στο marketing.
- εκτιμάς τις δυνατότητες αλλά και τους περιορισμούς της ΤΝ στο marketing.
- επιδεικνύεις κριτική σκέψη σχετικά με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών στο marketing.
Διάρκεια | 6 ώρες
Ανάλυση Δεδομένων για το Marketing
Θέματα της ενότητας:
- Εισαγωγή στην Ανάλυση Δεδομένων
- Συλλογή και Επεξεργασία Δεδομένων
- Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων
- Εξόρυξη Δεδομένων (Data Mining)
- Χρήση Εργαλείων Ανάλυσης Δεδομένων (Python, R)
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- περιγράφεις τη διαδικασία συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων.
- αξιοποιείς βασικές τεχνικές στατιστικής ανάλυσης και εξόρυξης δεδομένων και αναπτύσσει βάσει αυτών στρατηγικές για την βελτίωση καμπανιών marketing.
- αναλύεις δεδομένα χρησιμοποιώντας τις γλώσσες προγραμματισμού Python και R.
Διάρκεια | 6 ώρες
Μηχανική Μάθηση και Εξατομίκευση στο Marketing
Θέματα της ενότητας:
- Βασικές Αρχές της Μηχανικής Μάθησης
- Τύποι Αλγορίθμων Μηχανικής Μάθησης
- Εφαρμογές της Μηχανικής Μάθησης στο Marketing
- Εξατομίκευση Προσφορών και Περιεχομένου μέσω ΤΝ
- Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων και Βελτιστοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- ανακαλείς τις βασικές αρχές της μηχανικής μάθησης.
- εξηγείς πώς οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης μπορούν να εφαρμοστούν στο marketing.
- χρησιμοποιείς αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για τη δημιουργία εξατομικευμένων προσφορών.
- αξιολογείς τα αποτελέσματα των εφαρμογών μηχανικής μάθησης.
- αναπτύσσεις εξατομικευμένες στρατηγικές marketing βάσει αναλύσεων χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης.
Διάρκεια | 6 ώρες
Εργαλεία και Πλατφόρμες Τεχνητής Νοημοσύνης
Θέματα της ενότητας:
- Εισαγωγή σε Δημοφιλή Εργαλεία ΤΝ
- Χρήση του TensorFlow για Εφαρμογές ΤΝ
- Χρήση του Scikit-learn για Ανάλυση Δεδομένων
- Πρακτική Εφαρμογή Εργαλείων ΤΝ σε Σενάρια Marketing
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- αναφέρεις εργαλεία και πλατφόρμες ΤΝ που χρησιμοποιούνται στο marketing και παρουσιάζει τις λειτουργίες και τις δυνατότητές τους.
- χρησιμοποιείς εργαλεία όπως TensorFlow και Scikit-learn για την ανάπτυξη εφαρμογών ΤΝ.
- επιλέγεις τα κατάλληλα εργαλεία ΤΝ για συγκεκριμένες ανάγκες marketing.
Διάρκεια | 6 ώρες
Ανάλυση και Ερμηνεία Αποτελεσμάτων
Θέματα της ενότητας:
- Τεχνικές Ανάλυσης Αποτελεσμάτων
- Οπτικοποίηση Δεδομένων
- Δημιουργία Αναφορών και Dashboards
- Παρουσίαση και Ερμηνεία Αποτελεσμάτων
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- δημιουργείς αναφορές και dashboards για την απεικόνιση αναλύσεων.
- χρησιμοποιείς τεχνικές οπτικοποίησης δεδομένων για την παρουσίαση αποτελεσμάτων.
- αξιολογείς την αποδοτικότητα των στρατηγικών marketing.
Διάρκεια | 4 ώρες
Ηθικά και Κοινωνικά Ζητήματα της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Marketing
Θέματα της ενότητας:
- Ηθικά Διλήμματα στη Χρήση της ΤΝ
- Κοινωνικές Επιπτώσεις της ΤΝ στο Marketing
- Κανονισμοί και Ρυθμίσεις για την ΤΝ
- Διαχείριση Ηθικών και Κοινωνικών Προκλήσεων
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- συζητάς τις ηθικές και κοινωνικές προκλήσεις που προκύπτουν από την ενσωμάτωση της ΤΝ στο marketing.
- ανακαλείς και συμμορφώνεται με τους ισχύοντες κανονισμούς σχετικά με την χρήση της ΤΝ στο marketing.
- επιδεικνύεις υπευθυνότητα και αναπτύσσει στρατηγικές που λαμβάνουν υπόψη τα ηθικά και κοινωνικά ζητήματα της χρήσης της ΤΝ.
Διάρκεια | 8 ώρες
Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση Στρατηγικών Marketing
Θέματα της ενότητας:
- Μέθοδοι Αξιολόγησης Στρατηγικών Marketing
- Χρήση ΤΝ για Βελτιστοποίηση Καμπανιών
- Ανάλυση Αποδοτικότητας και Προσαρμογή Στρατηγικών
- Συνεχής Βελτίωση Στρατηγικών Marketing
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- προβαίνεις σε ανάλυση και αξιολόγηση της αποδοτικότητας μιας στρατηγικής marketing, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλέια, και προσαρμόζει τη στρατηγική του/της σύμφωνα με τα αποτελέσματα.
- χρησιμοποιείς τις δυνατότητες και εργαλεία της ΤΝ για την βελτιστοποίηση καμπανιών.
Διάρκεια | 4 ώρες
Πρακτικές Ασκήσεις και Case Studies
Θέματα της ενότητας:
- Πρακτική Εφαρμογή ΤΝ σε Σενάρια Marketing
- Ανάλυση Πραγματικών Περιστατικών (Case Studies)
- Συνεργατικά Projects και Ομαδικές Παρουσιάσεις
- Ανασκόπηση και Σχολιασμός των Αποτελεσμάτων
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- αξιοποιείς τις δυνατότητες της ΤΝ στον τομέα του marketing και εφαρμόζει τις θεωρητικές του/της γνώσεις σε μελέτες περίπτωσης (case studies).
- παρουσιάζεις με κατανοητό τρόπο τις αναλύσεις και τις προτάσεις του/της σε κοινό, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία.
- συμμετέχεις σε ομάδες και συνεργάζεται αποτελεσματικά για την επίλυση πρακτικών προβλημάτων marketing.
- συνθέτεις και παρουσιάζουν case studies με βάση πραγματικά δεδομένα.
Διάρκεια | 8 ώρες
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Εξατομικευμένων Στρατηγικών Marketing
Θέματα της ενότητας:
- Διαδικασία Σχεδιασμού Στρατηγικών Marketing
- Υλοποίηση Εξατομικευμένων Στρατηγικών μέσω ΤΝ
- Αξιολόγηση και Προσαρμογή Στρατηγικών σε Πραγματικό Χρόνο
- Παρακολούθηση και Βελτιστοποίηση Εξατομικευμένων Στρατηγικών
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- σχεδιάζεις και υλοποιείς εξατομικευμένες στρατηγικές marketing, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ΤΝ.
- παρακολουθείς και αξιολογεί την αποδοτικότητα των στρατηγικών marketing σε πραγματικό χρόνο και προβαίνει άμεσα σε προσαρμογές και βελτιστοποιήσεις.
Εκπαιδευτές
Σάββας Χατζηχριστοφής
Ο Σάββας Χατζηχριστοφής είναι Αντιπρύτανης Έρευνας και Καινοτομίας και Καθηγητής Τεχνητής Νοημοσύνης. Η έρευνά του επικεντρώνεται στη διασταύρωση της τεχνητής νοημοσύνης, της όρασης υπολογιστών και
Εκπτωτική Πολιτική
*Μείωση 25% για: άνεργους, πολύτεκνους, φοιτητές/τριες, κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων...
**Μείωση 40% για αποφοίτους του ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ
1) Μείωση 25% για: άνεργους, πολύτεκνους, φοιτητές/τριες, κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων...
2) Μείωση 40% για αποφοίτους του ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ
Πιστοποιητικό
- Διάρκεια: 2 μήνες | 52 ώρες
- Εγγραφές: Ανοιχτές
- Έναρξη: 11/12, 18/12
- Μέθοδος: 100% εξ αποστάσεως ασύγχρονη
- Περιβάλλον: eclass
- Πεδία: Οργάνωση και Διοίκηση Οργανισμών/Marketing/Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες
- Ενότητες: 9
- Αξιολόγηση: 9 online quizzes (κριτήρια αυτοαξιολόγησης) & ανάλυση μελέτης περίπτωσης
- Εκπαιδευτές: 1
- Επίπεδο Επιμόρφωσης: 5
- Μονάδες ECTS: 2.08
- Πιστοποίηση: Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης & Συμπλήρωμα europass
Πληροφορίες
390€
351€
195€/μήνα
293€
264€
147€/μήνα
234€
211€
117€/μήνα
Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα
Κάνετε εγγραφή
Αποφασίστε αν το πρόγραμμα αυτό συνδέεται με τα προσωπικά και επαγγελματικά σχέδια σας, κάνετε εγγραφή με την καταβολή ολόκληρου του ποσού ή της 1ης δόσης και αποκτήστε πρόσβαση στη πλατφόρμα επιμόρφωσης eclass, με την υποστήριξη του υπεύθυνου εγγραφών.
Συνεχίστε την επιμόρφωση
Καταβάλετε τα δίδακτρα εφάπαξ ή με μηνιαίες δόσεις. Μελετάτε στον δικό σας ρυθμό και χρόνο τα εκπαιδευτικά υλικά, συμπληρώνετε τα κριτήρια αυτοαξιολόγησης.
Αποκτήστε το Πιστοποιητικό σας και εξασφαλίστε μόρια
Παραλάβετε το συμπλήρωμα Europass, με 16 ECTS, και το Πιστοποιητικό σας, ηλεκτρονικά με την ολοκλήρωση του προγράμματός σας και αποκτήστε ένα (1) μόριο ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της επιλογής/αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης, δέκα (10) μόρια ως εκπαιδευτικοί TE και ΔΕ της Γενικής Εκπαίδευσης και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), μόρια σε εξελίξεις και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξη.
Γίνετε επιμορφωμένος/η εκπαιδευτικός/τρια στην ηγεσία, καινοτομία και τεχνητή νοημοσύνη
Χρησιμοποιήστε την ειδίκευσή σας για την επαγγελματική σας ανάπτυξη στον εργασιακό σας χώρο ή σε ομάδες με τις οποίες επιθυμείτε να εργαστείτε. Υποβάλλετε το Πιστοποιητικό εξασφαλίζοντας ανάλογη μοριοδότηση σε προκηρύξεις ΑΣΕΠ, σε προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Σχετικά Προγράμματα
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση
• Εγγραφές: Ανοιχτές
• Έναρξη: 11/12, 18/12
• Διάρκεια: 7 μήνες | 340 ώρες
• Μοριοδοτούμενο πρόγραμμα
Τεχνητή Νοημοσύνη στη Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
• Εγγραφές: Ανοιχτές
• Έναρξη: 11/12, 18/12
• Διάρκεια: 2 μήνες | 52 Ώρες
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Risk Management & Security Management (Διαχείριση Κινδύνων και Ασφάλειας)
• Εγγραφές: Ανοιχτές
• Έναρξη: 5/2/2025
• Διάρκεια: 2 μήνες | 52 Ώρες
Κάντε Εγγραφή
Αξιολογήσεις / Σχόλια
There are no reviews yet. Be the first one to write one.