Αποτελεσματική Συνεργασία στον εργασιακό χώρο

Διαμορφώνοντας το “σκηνικό” αποτελεσματικής επικοινωνίας

Γράφει η Αλεξάνδρα Κόλλια Για ποιο λόγο, ενώ η αποτελεσματική επικοινωνία διατρέχει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της ζωής μας, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην προσωπική και εργασιακή μας καθημερινότητα; Παρ’ όλο που η απόκτηση της γλώσσας είναι έμφυτη και η επικοινωνία ως ανάγκη γίνεται φυσικά, ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούμε είναι […]

Διαμορφώνοντας το “σκηνικό” αποτελεσματικής επικοινωνίας Read More »

Συμβουλευτική καριέρας και η σημασία της

Γράφει η ομάδα του Learn Inn Η συμβουλευτική καριέρας είναι μια υπηρεσία που στοχεύει στην παροχή υποστήριξης και καθοδήγησης για την ανάπτυξη κάθε ατόμου. Προσφέρει καίριες, ενημερωμένες και ωφέλιμες συμβουλές, σε ατομικό επίπεδο, με βάση τις προοπτικές και τις ευκαιρίες κάθε κλάδου. Η συμβουλευτική καριέρας περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα ενημέρωσης, από την εξερεύνηση των επαγγελματικών

Συμβουλευτική καριέρας και η σημασία της Read More »

Ήπιες δεξιότητες (soft skills) Τι είναι & γιατί σας είναι απαραίτητες!

Γράφει η ομάδα του Learn Inn Οι ήπιες δεξιότητες (soft skills) κάθε ατόμου, παρά τις ριζικές τεχνολογικές αλλαγές σε κάθε εργασιακό χώρο και τομέα, παραμένουν κομβικής σημασίας για κάθε επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία. Κι αυτό δεν θα αλλάξει, τουλάχιστον όσο ο παράγοντας «άνθρωπος» παραμένει κυρίαρχος σε κάθε δραστηριότητα. Όποιος λοιπόν επιζητά την ανέλιξη της καριέρας του,

Ήπιες δεξιότητες (soft skills) Τι είναι & γιατί σας είναι απαραίτητες! Read More »

Η διδασκαλία της σύνθεσης στη βυζαντινή ζωγραφική

Η διδασκαλία της σύνθεσης στη βυζαντινή ζωγραφική

Γράφει ο Γιώργος Κόρδης Η επάνοδος της εκκλησιαστικής τέχνης στη βυζαντινή ζωγραφική -μετά από την 100χρονη παρένθεση της νατουραλιστικής ζωγραφικής (ναζαρηνής) – που στην Ελλάδα συνέβη μετά από τη δεκαετία του 1930 χαιρετίστηκε με χαρά από τους εκκλησιαστικούς κύκλους που επιθυμούν τη διατήρηση της παράδοσης στον χώρο της χριστιανική λατρείας. Είναι πραγματικά πολύ καλό να

Η διδασκαλία της σύνθεσης στη βυζαντινή ζωγραφική Read More »

Προγράμματα εξ αποστάσεως Έρευνα

Γιατί και Πώς να Μάθω ποσοτική έρευνα SPSS; Πόσο Εύκολο Είναι για Αρχάριους;

Γράφει ο Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης Η εκμάθηση της ποσοτικής έρευνας SPSS (Statistical Package for the Social Sciences) είναι μία πρόκληση και οι λόγοι να το κάνετε είναι πολλοί. Είτε είστε φοιτητής/τρια, ερευνητής/τρια, επαγγελματίας ή απλά παθιασμένος/η με την ανάλυση δεδομένων, το SPSS μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμο εργαλείο για την εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων από τα δεδομένα.

Γιατί και Πώς να Μάθω ποσοτική έρευνα SPSS; Πόσο Εύκολο Είναι για Αρχάριους; Read More »

Οι νευρομύθοι για τη δημιουργικότητα

Γράφει ο Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκγης Χρειάζεται να διαλευκάνουμε κάποιους μύθους που επικρατούν σχετικά με τη δημιουργικότητα. Θα μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε κοινή βάση σκέψης και να σκοπεύσουμε αποδοτικά στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας. Η δημιουργικότητα αφορά στη γέννηση ριζοσπαστικών νέων ιδεών. Αφορά νέους τρόπους πλαισίωσης ενός προβλήματος και νέες κατευθύνσεις για την επίλυσή του. Αλλά αφορά

Οι νευρομύθοι για τη δημιουργικότητα Read More »

Δυσλεξία - Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες : ο γνωστός άγνωστος μαθητής

Δυσλεξία – Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες : ο γνωστός άγνωστος μαθητής

Γράφει η Ντορέττα Αστέρη Ο όρος «δυσλεξία» είναι τόσο γνωστός που κάποιοι μιλούν για μόδα. Είναι όμως γνωστό το φαινόμενο των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (εμδ) που καταχρηστικά αντιπροσωπεύει η λέξη «δυσλεξία»; Στη χώρα μας μέχρι το 2000 η διάγνωση είχε τη μορφή ιατρικής διαπίστωσης. Όταν ιδρύθηκαν τα Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης και Υποστήριξης- ΚΔΑΥ σήμερα ΚΕΔΑΣΥ

Δυσλεξία – Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες : ο γνωστός άγνωστος μαθητής Read More »

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και πληροφόρηση

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και πληροφόρηση

Γράφει ο Γιώργος Γκόγκος. Σύμφωνα με το Αμερικανικό Συμβούλιο για τη Σεξουαλική Πληροφόρηση και Διαπαιδαγώγηση (SIECUS), τα προγράμματα σεξουαλικής εκπαίδευσης έχουν τέσσερις κύριους στόχους, όπως: (α) παροχή αποτελεσματικών πληροφοριών για την ανθρώπινη σεξουαλικότητα, (β) υποστήριξη των νέων να κατανοήσουν και να αναπτύξουν τις αξίες τους για τη σεξουαλικότητα. , στάσεις και γνώσεις, (γ) βοηθούν τους

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και πληροφόρηση Read More »

Κατανοώντας τη Γνωστική Ανάπτυξη και το ρόλο της στην Εκπαίδευση

Γράφει η Αγνή Στυλιανού Κατανοώντας τη γνωστική ανάπτυξη, αναρωτιέται κανείς, πώς αναπτύσσεται ο τρόπος σκέψης των μαθητών και πώς επηρεάζεται από τις εμπειρίες τους; Μελετώντας τη θεωρία του Jean Piaget και τη θεωρία του Lev Vygotsky διαφαίνεται πως ο τρόπος που σκέφτεται ένα άτομο είναι αποτέλεσμα της γνωστικής ωρίμανσης και της εμπειρίας που παρέχεται. Κάθε

Κατανοώντας τη Γνωστική Ανάπτυξη και το ρόλο της στην Εκπαίδευση Read More »

σεξουαλικότητα

Πώς μιλάμε στα παιδιά για τα δύσκολα που συμβαίνουν γύρω μας. (Part II)

Γράφει η Λήδα Αναγνωστάκη Σε συνέχεια του προηγούμενο άρθρου συνεχίζουμε για το πώς μιλάμε στα παιδιά για τα δύσκολα που συμβαίνουν γύρω μας. Οκτώβριος 2023, Νηπιαγωγείο, 20 παιδιά, μεικτό τμήμα, την ώρα που γίνεται συζήτηση για τον πόλεμο του 1940 με αφορμή την γιορτή της 28ης Οκτωβρίου που πλησίαζε. Ο Μάνος πετάγεται: «Κυρία, ξέρετε εσείς

Πώς μιλάμε στα παιδιά για τα δύσκολα που συμβαίνουν γύρω μας. (Part II) Read More »

Στάδια Γνωστικής Ανάπτυξης

Πώς μιλάμε στα παιδιά για τα δύσκολα που συμβαίνουν γύρω μας.

Γράφει η Λήδα Αναγνωστάκη Στο σύντομο αυτο άρθρο θα θίξω ένα θέμα που αφορά τα παιδιά και την εκπαίδευση αυτών, ένα θέμα που απασχολεί πολύ όσους/ες ασχολούνται με την εκπαίδευση, αλλά και όσους/ες έχουν οποιαδήποτε συστηματική επαφή με παιδιά, για παράδειγμα τους γονείς των παιδιών. Πρόκειται για την πολύ συχνή ερώτηση: μιλάμε στα παιδιά για

Πώς μιλάμε στα παιδιά για τα δύσκολα που συμβαίνουν γύρω μας. Read More »

Διδακτική της Ξένης Γλώσσας στην Προσχολική Ηλικία

Διδακτική της Ξένης Γλώσσας στην Προσχολική Ηλικία

Γράφει η Ευφροσύνη Έφη Φράγκου Στην Ελλάδα, η προσχολική αγωγή ξεκινά επίσημα στην ηλικία των τεσσάρων ετών (Ν. 4521/2018). Η προσχολική φροντίδα και εκπαίδευση είναι πολυεπίπεδη, καθώς λειτουργεί ενεργητικά, διαγνωστικά, παρεμβατικά και διορθωτικά: αποσκοπεί, κατά την Unesco, στην ολιστική ανάπτυξη των κοινωνικών, συναισθηματικών, γνωσιακών και σωματικών αναγκών του παιδιού και δεν προσβλέπει στο να ‘φτιάξει’, απλά,

Διδακτική της Ξένης Γλώσσας στην Προσχολική Ηλικία Read More »

Κύλιση στην κορυφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο