Σεξουαλική συμπεριφορά των παιδιών: Υπάρχουν ακατάλληλες σεξουαλικές συμπεριφορές;

Γράφει ο Γεώργιος Γκόγκος Οι όροι «προβληματικές σεξουαλικές συμπεριφορές» ή «ακατάλληλες σεξουαλικές συμπεριφορές» χρησιμοποιούνται συχνά από εκπαιδευτικούς ψυχολόγους, όταν περιγράφουν τη σεξουαλική συμπεριφορά των παιδιών. Η σεξουαλική συμπεριφορά μεταξύ των παιδιών θεωρείται προβληματική όταν η σεξουαλική συμπεριφορά: (α) εμφανίζεται σε υψηλή συχνότητα, (β) παρεμβαίνει στην κοινωνική ή γνωστική ανάπτυξη του παιδιού, (γ) συμβαίνει με εξαναγκασμό, […]

Σεξουαλική συμπεριφορά των παιδιών: Υπάρχουν ακατάλληλες σεξουαλικές συμπεριφορές; Read More »

Μοριοδότηση ΑΣΕΠ: επιμορφωτικά μοριοδοτούμενα προγράμματα

Γράφει η ομάδα του  Learn Ιnn Ε.Κ.Π.Α. Σε κάθε προκήρυξη για προσλήψεις στο δημόσιο, η μοριοδότηση ΑΣΕΠ είναι το ζητούμενο για όλους τους υποψηφίους. Οι τίτλοι σπουδών, οι γνώσεις ξένων γλωσσών και η προϋπηρεσία είναι μερικά μόνο από τα προσόντα του κάθε υποψηφίου. Ποιες άλλες όμως γνώσεις και δεξιότητες προσφέρουν μοριοδότηση στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ; Οι

Μοριοδότηση ΑΣΕΠ: επιμορφωτικά μοριοδοτούμενα προγράμματα Read More »

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: γιατί είναι απαραίτητη

Γράφει η ομάδα του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. Η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη. Οι κοινωνικές και εκπαιδευτικές συνθήκες αλλάζουν και νέες γνώσεις προκύπτουν μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία. Καθώς όμως η ίδια η γνώση αλλάζει, προκύπτουν και αντίστοιχες αλλαγές στις πρακτικές και στην εκπαιδευτική εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Επιπλέον, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ειδικά

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: γιατί είναι απαραίτητη Read More »

Διδακτικές εφαρμογές της θρησκευτικής εκπαίδευσης

Γιατί να διδάσκεται η διδασκαλία αμφιλεγόμενων ζητημάτων;

Από το European Wergeland Centre Η εκμάθηση του τρόπου διαχείρισης όσον αφορά τα αμφιλεγόμενα ζητήματα εντός της αίθουσας διδασκαλίας βοηθά στην ανάπτυξη θεμελίων για αποτελεσματική διδασκαλία. Την σημερινή εποχή, είναι απαραίτητο ένας/μια εκπαιδευτικός να κατανοεί όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν οι μαθητές, αλλά και το πως εξελίσσονται εντός του κοινωνικού πλαισίου. Η κατανόηση

Γιατί να διδάσκεται η διδασκαλία αμφιλεγόμενων ζητημάτων; Read More »

Διαταραχή αυτιστικού φάσματος

Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Η υποστήριξη και μετάβαση των μαθητών

Γράφει ο Ασβεστάς Αναστάσιος Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος συναντάται πλέον αυξητικά στο μαθητικό πληθυσμό της τάξης, με μεγάλη διαφοροποίηση ως προς την συμπεριληπτική εκπαίδευση, όπως αποτυπώνεται και στη σύγχρονη βιβλιογραφία. Ως αποτέλεσμα προκύπτει η ανάγκη της παροχής υποστηρικτικών υπηρεσιών από τους εκπαιδευτικούς και άλλους σχετικούς επαγγελματίες, αλλά και υπηρεσιών συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού. Αυτό αποτελεί πρόκληση

Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Η υποστήριξη και μετάβαση των μαθητών Read More »

Εκπαιδευτικό Παιχνίδι ... Μαθαίνω - Παίζω - Δημιουργώ

Εκπαιδευτικό Παιχνίδι … Μαθαίνω – Παίζω – Δημιουργώ

Γράφει η Α. Γόγολου Το παιχνίδι αποτελεί μία σημαντική συνιστώσα για τη ζωή του ανθρώπου και ουσιαστικά το κέντρο της παιδικής ηλικίας. Παιδαγωγοί και θεωρητικοί της αγωγής μελετούν το παιχνίδι ως βασικό μέσο αγωγής και εκπαίδευσης. Τα λόγια του Πλάτωνα «Πρέπει να ζει κανείς τη ζωή σαν παιχνίδι, παίζοντας ορισμένα παιχνίδια, … τραγουδώντας και χορεύοντας,

Εκπαιδευτικό Παιχνίδι … Μαθαίνω – Παίζω – Δημιουργώ Read More »

“Power Intelligence”: Πώς να δυναμώσετε την ισχύ σας

Eνδυνάμωση της ομάδας μέσω της καλλιέργειας θετικού κλίματος

Γράφει η Ηρώ Ποταμούση Η ανάπτυξη του θετικού κλίματος και της θετικής δυναμικής στην ομάδα είναι ένας πρώτος στόχος στη λειτουργία και ενδυνάμωση μιας ομάδας. Τα μέλη μιας ομάδας – συμπεριλαμβανομένου και του εμψυχωτή – λειτουργούν καλύτερα όταν η ομάδα τούς προσφέρει ασφάλεια, σέβεται το δικαίωμα της έκφρασης και τους δίνει τον ανάλογο χώρο χωρίς

Eνδυνάμωση της ομάδας μέσω της καλλιέργειας θετικού κλίματος Read More »

Δωρεάν σεμινάρια με πιστοποίηση από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ-Learn Inn ΕΚΠΑ

Γράφει η ομάδα του Learn Inn ΕΚΠΑ Δωρεάν σεμινάρια με πιστοποίηση από το μεγαλύτερο και αξιόπιστο ΚΕΔΙΒΙΜ στην Ελλάδα! Το Learn Inn ΕΚΠΑ προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων χωρίς δίδακτρα! Τι χρειάζεται να κάνετε ώστε να παρακολουθήσετε τα δωρεάν σεμινάρια με πιστοποίηση του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ Πώς μπορούν λοιπόν αυτά τα δωρεάν σεμινάρια με

Δωρεάν σεμινάρια με πιστοποίηση από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ-Learn Inn ΕΚΠΑ Read More »

Πρωτοποριακό Σεμινάριο Βυζαντινής Ζωγραφικής/ Αγιογραφίας: Κερδίστε δωρεάν συμμετοχή!

Πρωτοποριακό Σεμινάριο Βυζαντινής Ζωγραφικής/ Αγιογραφίας: Κερδίστε δωρεάν συμμετοχή!   Κερδίστε μια δωρεάν συμμετοχή στο πρωτοποριακό Σεμινάριο Βυζαντινής Ζωγραφικής/ Αγιογραφίας του Learn Inn ΕΚΠΑ με τον αναγνωρισμένο ζωγράφο Γιώργο Κόρδη!  Το Learn Inn ΕΚΠΑ δίνει την ευκαιρία, σε όσους/ες πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους μέχρι τις 15 Μαρτίου 2024 σε ένα από τα επιμορφωτικά προγράμματα Βυζαντινής Ζωγραφικής/

Πρωτοποριακό Σεμινάριο Βυζαντινής Ζωγραφικής/ Αγιογραφίας: Κερδίστε δωρεάν συμμετοχή! Read More »

Δεξιότητες βιογραφικού & πώς να τις αναπτύξεις

Γράφει η ομάδα του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. Δεξιότητες βιογραφικού: ολοένα και περισσότεροι εργοδότες τονίζουν τη δυσκολία εύρεσης κατάλληλου υποψηφίου με εξειδικευμένες δεξιότητες. Οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας είναι αρκετές όπως και οι υποψήφιοι αλλά χωρίς να είναι δυνατή η αντιστοίχισή τους. Ανάλογα με την ηλιακή ομάδα που ανήκουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι, οι εργοδότες εστιάζουν και σε

Δεξιότητες βιογραφικού & πώς να τις αναπτύξεις Read More »

Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στην εκπαίδευση

Παραμύθι και διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας

Γράφει η Ευφροσύνη Φράγκου Το παραμύθι ή η αφήγηση μιας ιστορίας (σε μικρότερες ή μεγαλύτερες ομάδες) αποτελεί αδιαμφισβήτητα ευκαιρία για την ανάπτυξη του λεξιλογικού ρεπερτορίου των παιδιών μέσα από τη χρήση περισσότερων από δύο γλώσσες (εν προκειμένω της ελληνικής, της αγγλικής και οποιασδήποτε άλλης γλώσσας αντιπροσωπεύεται μέσα στη σχολική 12 κοινότητα της τάξης), στις πολυγλωσσικές,

Παραμύθι και διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας Read More »

Διαδυκτυακή εφαρμογή διαδραστικού ψηφιακού υλικού

Γράφει ο Φίλιππος Κατσούλης Οι συγγραφείς μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή εφαρμογή με το εκπαιδευτικό τους περιεχόμενο από το μηδέν συνδυάζοντας widgets χρησιμοποιώντας ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας χρήστη σε μια κενή σελίδα. Η καμπύλη εκμάθησης είναι μικρή και όλα τα γραφικά στοιχεία μοιράζονται μια κοινή λογική διεπαφής χρήστη. Βιωσιμότητα του εργαλείου συγγραφής Το εργαλείο συγγραφής

Διαδυκτυακή εφαρμογή διαδραστικού ψηφιακού υλικού Read More »

Κύλιση στην κορυφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο