Δωρεάν σεμινάρια με πιστοποίηση από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ-Learn Inn ΕΚΠΑ

Γράφει η ομάδα του Learn Inn ΕΚΠΑ Δωρεάν σεμινάρια με πιστοποίηση από το μεγαλύτερο και αξιόπιστο ΚΕΔΙΒΙΜ στην Ελλάδα! Το Learn Inn ΕΚΠΑ προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων χωρίς δίδακτρα! Τι χρειάζεται να κάνετε ώστε να παρακολουθήσετε τα δωρεάν σεμινάρια με πιστοποίηση του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ Πώς μπορούν λοιπόν αυτά τα δωρεάν σεμινάρια με […]

Δωρεάν σεμινάρια με πιστοποίηση από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ-Learn Inn ΕΚΠΑ Read More »

Πρωτοποριακό Σεμινάριο Βυζαντινής Ζωγραφικής/ Αγιογραφίας: Κερδίστε δωρεάν συμμετοχή!

Πρωτοποριακό Σεμινάριο Βυζαντινής Ζωγραφικής/ Αγιογραφίας: Κερδίστε δωρεάν συμμετοχή!   Κερδίστε μια δωρεάν συμμετοχή στο πρωτοποριακό Σεμινάριο Βυζαντινής Ζωγραφικής/ Αγιογραφίας του Learn Inn ΕΚΠΑ με τον αναγνωρισμένο ζωγράφο Γιώργο Κόρδη!  Το Learn Inn ΕΚΠΑ δίνει την ευκαιρία, σε όσους/ες πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους μέχρι τις 15 Μαρτίου 2024 σε ένα από τα επιμορφωτικά προγράμματα Βυζαντινής Ζωγραφικής/

Πρωτοποριακό Σεμινάριο Βυζαντινής Ζωγραφικής/ Αγιογραφίας: Κερδίστε δωρεάν συμμετοχή! Read More »

Δεξιότητες βιογραφικού & πώς να τις αναπτύξεις

Γράφει η ομάδα του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. Δεξιότητες βιογραφικού: ολοένα και περισσότεροι εργοδότες τονίζουν τη δυσκολία εύρεσης κατάλληλου υποψηφίου με εξειδικευμένες δεξιότητες. Οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας είναι αρκετές όπως και οι υποψήφιοι αλλά χωρίς να είναι δυνατή η αντιστοίχισή τους. Ανάλογα με την ηλιακή ομάδα που ανήκουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι, οι εργοδότες εστιάζουν και σε

Δεξιότητες βιογραφικού & πώς να τις αναπτύξεις Read More »

Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στην εκπαίδευση

Παραμύθι και διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας

Γράφει η Ευφροσύνη Φράγκου Το παραμύθι ή η αφήγηση μιας ιστορίας (σε μικρότερες ή μεγαλύτερες ομάδες) αποτελεί αδιαμφισβήτητα ευκαιρία για την ανάπτυξη του λεξιλογικού ρεπερτορίου των παιδιών μέσα από τη χρήση περισσότερων από δύο γλώσσες (εν προκειμένω της ελληνικής, της αγγλικής και οποιασδήποτε άλλης γλώσσας αντιπροσωπεύεται μέσα στη σχολική 12 κοινότητα της τάξης), στις πολυγλωσσικές,

Παραμύθι και διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας Read More »

Διαδυκτυακή εφαρμογή διαδραστικού ψηφιακού υλικού

Γράφει ο Φίλιππος Κατσούλης Οι συγγραφείς μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή εφαρμογή με το εκπαιδευτικό τους περιεχόμενο από το μηδέν συνδυάζοντας widgets χρησιμοποιώντας ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας χρήστη σε μια κενή σελίδα. Η καμπύλη εκμάθησης είναι μικρή και όλα τα γραφικά στοιχεία μοιράζονται μια κοινή λογική διεπαφής χρήστη. Βιωσιμότητα του εργαλείου συγγραφής Το εργαλείο συγγραφής

Διαδυκτυακή εφαρμογή διαδραστικού ψηφιακού υλικού Read More »

Πλατφόρμα δημιουργίας προσβάσιμου διαδραστικού ψηφιακού υλικού

Γράφει ο Φίλιππος Κατσούλης Οι ψηφιακές τεχνολογίες και το διαδραστικό ψηφιακό υλικό έχουν εκπληκτικές δυνατότητες στην εκπαίδευση και καταβάλλονται τεράστιες προσπάθειες και ενδιαφέρον για την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών για καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποστηρίζει σθεναρά, μέσω πολιτικών και χρηματοδότησης, την ψηφιακή μάθηση στο Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Επιπλέον, η πανδημία του

Πλατφόρμα δημιουργίας προσβάσιμου διαδραστικού ψηφιακού υλικού Read More »

Η σχολική ένταξη των μαθητών/τριών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Η σχολική ένταξη των μαθητών/τριών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Γράφει ο Πέτρος Γαλάνης Η σχολική ένταξη ορίζεται ως η φοίτηση των μαθητών/τριών με αναπηρία στις ίδιες τάξεις με τους/τις τυπικής ανάπτυξης συμμαθητές/τριές τους, όπου τους δίνεται η δυνατότητα να μετέχουν στις ίδιες δραστηριότητες και μαθησιακές ρουτίνες και να προοδεύουν μαθησιακά και κοινωνικά. Τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των μαθητών/τριών με Διαταραχή

Η σχολική ένταξη των μαθητών/τριών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος Read More »

περιβαλλοντική εκπαίδευση

Η ένταξη της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική κοινότητα

Γράφει ο Μιχάλης Σκορδούλης Η σχέση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας με την περιβαλλοντική εκπαίδευση είναι ένα θέμα που έχει προσελκύσει την επιστημονική κοινότητα εδώ και πολύ καιρό. Οι περισσότερες από τις υφιστάμενες έρευνες έχουν, σε πολλές περιπτώσεις, προσανατολιστεί στην μελέτη των εμποδίων της ένταξης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα προγράμματα σπουδών. Άλλες μελέτες, εξετάζουν τη συμβολή των

Η ένταξη της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική κοινότητα Read More »

την αισθητική και τη θεολογία της εικόνας με τον Γιώργο Κόρδη και την Ιωάννα Στουφή

Η Βυζαντινή Ζωγραφική και η Σπουδή της

Γράφει η Παναγιώτα Κατωπόδη Με τον όρο Βυζαντινή συνδέεται μια χρονική περίοδος και ένας γεωγραφικός χώρος των οποίων τα όρια δεν ορίζονται σαφώς, αλλά μετακινούνται ανάλογα με την οπτική γωνία από την οποία μελετώνται. Ο όρος ζωγραφική αποδίδει ποικίλες εκφράσεις των εικαστικών τεχνών, τα εκφραστικά μέσα των οποίων είναι το σχέδιο και το χρώμα που

Η Βυζαντινή Ζωγραφική και η Σπουδή της Read More »

Διαχείριση συγκρούσεων στον χώρο εργασίας

Συνεργασία; Ναι, ευχαριστώ!

Γράφει η Τζένη Ανδρουκάκη Πόσο χρήσιμη είναι η συνεργασία στο εργασιακό περιβάλλον; Η συνεργασία είναι απαραίτητη σε κάθε υπηρεσία, σε κάθε προϊόν που απαιτεί πάνω από μία ειδίκευση για να ολοκληρωθεί – δηλαδή παντού. Η συνεργασία κάνει δυνατή την ολοκλήρωση σύνθετων στόχων και την εκτέλεση καινοτόμων έργων. Σε έναν κόσμο που εξελίσσεται συνεχώς και απαιτεί

Συνεργασία; Ναι, ευχαριστώ! Read More »

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία

Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): Εκπαίδευση με στόχο την αυτονομία

Γράφει ο Πέτρος Γαλάνης Τα άτομα με σοβαρές αναπτυξιακές διαταραχές, όπως η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), εξαρτώνται σε σημαντικό βαθμό από την καθοδήγηση, την υποστήριξη ακόμα και τη φυσική παρουσία των ενηλίκων, γεγονός που παρεμποδίζει την απόκτηση ενός υψηλότερου επιπέδου λειτουργικότητας. Γιατί είναι σημαντική η ανάπτυξη της αυτονομίας; Η αυτονομία, σε πρακτικό και συναισθηματικό επίπεδο,

Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): Εκπαίδευση με στόχο την αυτονομία Read More »

Η φορητή εικόνα στη Βυζαντινή ζωγραφική

Γράφει η Παναγιώτα Κατωπόδη Φορητή εικόνα λέγεται, η εικόνα που ζωγραφίζεται σε ξύλο ή άλλο υλικό (φέροντα…) και μπορεί να μετακινηθεί. Τρεις είναι οι κυριότερες τεχνικές των φορητών, η εγκαυστική, η αυγοτέμπερα και το ψηφιδωτό. Στην ορθόδοξη λατρεία δεν χρησιμοποιούνται περίοπτα (ολόγλυφα) αγάλματα, αλλά υπάρχουν ανάγλυφες εικόνες (Οι περισσότερες βυζαντινές εικόνες της κατηγορίας αυτής προέρχονται

Η φορητή εικόνα στη Βυζαντινή ζωγραφική Read More »

Κύλιση στην κορυφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο