Δια βίου μάθηση: Η αξία της συνεχούς επιμόρφωσης

Γράφει η ομάδα του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. Δια βίου μάθηση. Ένας όρος που σίγουρα ακούτε συχνά. Εν ολίγοις, η δια βίου μάθηση αφορά στην πεποίθηση ότι ο άνθρωπος ουδέποτε πρέπει να σταματά την εκπαίδευσή του. Πρέπει πάντοτε, απερίσπαστα και αδιάκοπα να ψάχνει νέες εμπειρίες, προκλήσεις και δεξιότητες. Να μην εγκαταλείπει ποτέ το να μαθαίνει, είτε […]

Δια βίου μάθηση: Η αξία της συνεχούς επιμόρφωσης Read More »

την αισθητική και τη θεολογία της εικόνας με τον Γιώργο Κόρδη και την Ιωάννα Στουφή

Η απεικόνιση γυναικών στην βυζαντινή «Ανάσταση»

Γράφει η Ιωάννα Στουφή-Πουλημένου Η παράσταση της Ανάστασης (Εις Άδου Καθόδου) αποτελεί ίσως την δογματικότερη εικαστική δημιουργία της βυζαντινής τέχνης, αποτυπώνοντας με σαφήνεια και καθολικότητα το σχέδιο της θείας οικονομίας για  την ανάσταση και σωτηρία του πεπτωκότος ανθρώπου. Αν και τα κανονικά Ευαγγέλια δεν αποτελούν την κύρια πηγή για τη διαμόρφωση της εικονογραφίας της παράστασης,

Η απεικόνιση γυναικών στην βυζαντινή «Ανάσταση» Read More »

Η ομαδικότητα και η σημασία της στην επαγγελματική μας επιτυχία

Γράφει η ομάδα του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. Η ομαδικότητα και η συνεργασία είναι ανάγκες του ανθρώπου που ξεκινούν από πολύ νωρίς. Από τις πρώτες οργανωμένες κοινωνίες, που ο άνθρωπος δημιούργησε για την προστασία του από τους κινδύνους και για την εύρεση της τροφής του, μέχρι και αργότερα που προχώρησε στη δημιουργία μεγάλων αστικών κέντρων. Επίσης,

Η ομαδικότητα και η σημασία της στην επαγγελματική μας επιτυχία Read More »

μάθηση μέσω της συνεργασίας

Μάθηση μέσω της συνεργασίας και προσωπική ανάπτυξη

Γράφει η Ευγενία Ανδρουκάκη Η μάθηση μέσω της συνεργασίας χρησιμοποιείται στη σύγχρονη διδασκαλία στο σχολείο, ως μέσο για να διευκολύνει τη μετάδοση και την απόκτηση της γνώσης. Ταυτόχρονα οι μαθητές μαθαίνουν να πετυχαίνουν κοινούς στόχους,  γνωρίζουν και να εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο, να επικοινωνούν με συνέπεια και καθαρότητα, να αποδέχονται και να στηρίζουν ο

Μάθηση μέσω της συνεργασίας και προσωπική ανάπτυξη Read More »

Σχολικοί ψυχολόγοι εντός του σχολικού συστήματος

Γράφει η Άντρη Αναστασίου Οι σχολικοί ψυχολόγοι είναι ειδικά εκπαιδευμένοι ώστε να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες για την προώθηση της ψυχικής υγείας και της υψηλής συμπεριφορικής λειτουργικότητας εντός του σχολικού πλαισίου. Ο σημαντικότερος στόχος των υπηρεσιών τους είναι να διασφαλίζεται ότι όλοι οι μαθητές λαμβάνουν την υποστήριξη που χρειάζονται για να επιτυγχάνουν στο σχολείο, στο

Σχολικοί ψυχολόγοι εντός του σχολικού συστήματος Read More »

Σεξουαλική συμπεριφορά των παιδιών: Υπάρχουν ακατάλληλες σεξουαλικές συμπεριφορές;

Γράφει ο Γεώργιος Γκόγκος Οι όροι «προβληματικές σεξουαλικές συμπεριφορές» ή «ακατάλληλες σεξουαλικές συμπεριφορές» χρησιμοποιούνται συχνά από εκπαιδευτικούς ψυχολόγους, όταν περιγράφουν τη σεξουαλική συμπεριφορά των παιδιών. Η σεξουαλική συμπεριφορά μεταξύ των παιδιών θεωρείται προβληματική όταν η σεξουαλική συμπεριφορά: (α) εμφανίζεται σε υψηλή συχνότητα, (β) παρεμβαίνει στην κοινωνική ή γνωστική ανάπτυξη του παιδιού, (γ) συμβαίνει με εξαναγκασμό,

Σεξουαλική συμπεριφορά των παιδιών: Υπάρχουν ακατάλληλες σεξουαλικές συμπεριφορές; Read More »

Μοριοδότηση ΑΣΕΠ: επιμορφωτικά μοριοδοτούμενα προγράμματα

Γράφει η ομάδα του  Learn Ιnn Ε.Κ.Π.Α. Σε κάθε προκήρυξη για προσλήψεις στο δημόσιο, η μοριοδότηση ΑΣΕΠ είναι το ζητούμενο για όλους τους υποψηφίους. Οι τίτλοι σπουδών, οι γνώσεις ξένων γλωσσών και η προϋπηρεσία είναι μερικά μόνο από τα προσόντα του κάθε υποψηφίου. Ποιες άλλες όμως γνώσεις και δεξιότητες προσφέρουν μοριοδότηση στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ; Οι

Μοριοδότηση ΑΣΕΠ: επιμορφωτικά μοριοδοτούμενα προγράμματα Read More »

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: γιατί είναι απαραίτητη

Γράφει η ομάδα του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. Η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη. Οι κοινωνικές και εκπαιδευτικές συνθήκες αλλάζουν και νέες γνώσεις προκύπτουν μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία. Καθώς όμως η ίδια η γνώση αλλάζει, προκύπτουν και αντίστοιχες αλλαγές στις πρακτικές και στην εκπαιδευτική εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Επιπλέον, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ειδικά

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: γιατί είναι απαραίτητη Read More »

Διδακτικές εφαρμογές της θρησκευτικής εκπαίδευσης

Γιατί να διδάσκεται η διδασκαλία αμφιλεγόμενων ζητημάτων;

Από το European Wergeland Centre Η εκμάθηση του τρόπου διαχείρισης όσον αφορά τα αμφιλεγόμενα ζητήματα εντός της αίθουσας διδασκαλίας βοηθά στην ανάπτυξη θεμελίων για αποτελεσματική διδασκαλία. Την σημερινή εποχή, είναι απαραίτητο ένας/μια εκπαιδευτικός να κατανοεί όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν οι μαθητές, αλλά και το πως εξελίσσονται εντός του κοινωνικού πλαισίου. Η κατανόηση

Γιατί να διδάσκεται η διδασκαλία αμφιλεγόμενων ζητημάτων; Read More »

Διαταραχή αυτιστικού φάσματος

Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Η υποστήριξη και μετάβαση των μαθητών

Γράφει ο Ασβεστάς Αναστάσιος Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος συναντάται πλέον αυξητικά στο μαθητικό πληθυσμό της τάξης, με μεγάλη διαφοροποίηση ως προς την συμπεριληπτική εκπαίδευση, όπως αποτυπώνεται και στη σύγχρονη βιβλιογραφία. Ως αποτέλεσμα προκύπτει η ανάγκη της παροχής υποστηρικτικών υπηρεσιών από τους εκπαιδευτικούς και άλλους σχετικούς επαγγελματίες, αλλά και υπηρεσιών συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού. Αυτό αποτελεί πρόκληση

Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Η υποστήριξη και μετάβαση των μαθητών Read More »

Εκπαιδευτικό Παιχνίδι ... Μαθαίνω - Παίζω - Δημιουργώ

Εκπαιδευτικό Παιχνίδι … Μαθαίνω – Παίζω – Δημιουργώ

Γράφει η Α. Γόγολου Το παιχνίδι αποτελεί μία σημαντική συνιστώσα για τη ζωή του ανθρώπου και ουσιαστικά το κέντρο της παιδικής ηλικίας. Παιδαγωγοί και θεωρητικοί της αγωγής μελετούν το παιχνίδι ως βασικό μέσο αγωγής και εκπαίδευσης. Τα λόγια του Πλάτωνα «Πρέπει να ζει κανείς τη ζωή σαν παιχνίδι, παίζοντας ορισμένα παιχνίδια, … τραγουδώντας και χορεύοντας,

Εκπαιδευτικό Παιχνίδι … Μαθαίνω – Παίζω – Δημιουργώ Read More »

“Power Intelligence”: Πώς να δυναμώσετε την ισχύ σας

Eνδυνάμωση της ομάδας μέσω της καλλιέργειας θετικού κλίματος

Γράφει η Ηρώ Ποταμούση Η ανάπτυξη του θετικού κλίματος και της θετικής δυναμικής στην ομάδα είναι ένας πρώτος στόχος στη λειτουργία και ενδυνάμωση μιας ομάδας. Τα μέλη μιας ομάδας – συμπεριλαμβανομένου και του εμψυχωτή – λειτουργούν καλύτερα όταν η ομάδα τούς προσφέρει ασφάλεια, σέβεται το δικαίωμα της έκφρασης και τους δίνει τον ανάλογο χώρο χωρίς

Eνδυνάμωση της ομάδας μέσω της καλλιέργειας θετικού κλίματος Read More »

Κύλιση στην κορυφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο