Νέα

Οδηγίες για τη συμπερίληψη μαθητών με ΕΕΑ στη διαδικτυακή τάξη

Οδηγίες για τη συμπερίληψη μαθητών με ΕΕΑ στη διαδικτυακή τάξη

Η υγειονομική κρίση έχει πλήξει όλους τους τομείς της ζωής. Όπως συμβαίνει σε όλες τις περιόδους κρίσεων (π.χ. οικονομική κρίση), τα άτομα που πλήττονται περισσότερο είναι όσα ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, όπως οι μαθητές/τριες με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ), οι οποίοι/ες στερούνται σημαντικές ευκαιρίες μάθησης. Στις νέες κοινωνικές και εκπαιδευτικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί, οι ανάγκες των συγκεκριμένων μαθητών έχουν μεταβληθεί, με αποτέλεσμα να χρειάζεται αναθεώρηση των βασικών αρχών που διέπουν τη διδασκαλία τους και τη συμπλήρωση των παιδαγωγικών μεθόδων και πρακτικών με νέα εργαλεία και διαδικασίες, προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα της παρεχόμενης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Το European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) (https://earli.org/) έχει συνάξει ένα συνοπτικό οδηγό που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, παρέχοντας πληροφορίες, συμβουλές και καλές πρακτικές για την εκπαίδευση των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στα πλαίσια της διαδικτυακής εκπαίδευσης.

Το Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. οργανώνει το σεμινάριο: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» στα πλαίσια του οποίου συζητούνται προτάσεις και πρακτικές που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της εκπαίδευσης των μαθητών με ΕΕΑ, που παρέχεται μέσω διαδικτύου.

Μπορείτε να μελετήσετε τον οδηγό εδώ: EARLI guidelines_Final_Greek_2

 

Scroll to Top