Σχολική Ψυχολογία & Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
Περιγραφή
Πρωτοποριακό μοριοδοτούμενο πρόγραμμα που συνδυάζει τη σχολική ψυχολογία με τη συναισθηματική διαχείριση στην εκπαίδευση, με την πιστοποίηση του Ε.Κ.Π.Α..
Οι γνώσεις Σχολικής Ψυχολογίας και η Συναισθηματική Διαχείριση αποτελούν σήμερα ικανότητες και προσόντα στην εκπαίδευση για εκπαιδευτικούς και στελέχη.
Συνδυάζοντας διαφορετικές προσεγγίσεις, το πρόγραμμα θα σας εισάγει στον κλάδο της Σχολικής Ψυχολογίας και θα σας φέρει σε επαφή με ζητήματα συμπεριφοράς, αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας, διαταραχών και δυσκολιών, ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης, που εμφανίζονται στην εκπαίδευση.
Με τα πλούσια εκπαιδευτικά υλικά και τις τέσσερις εξ αποστάσεως συναντήσεις, με τις εκπαιδεύτριες, θα αναλύσετε τις εμπειρίες σας και θα εξοικειωθείτε με τη συμβουλευτική διαδικασία στη σχολική κοινότητα και σε περιβάλλοντα που παρουσιάζουν πολιτισμική ετερότητα.
Θα μάθετε σε βάθος, επιπλέον, σχετικά με τη συναισθηματική διάσταση της διδασκαλίας και μάθησης, τις συνειδητές και ασυνείδητες αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στους/στις εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες, γονείς, συναδέλφους, διεύθυνση, βοηθητικό προσωπικό, ώστε να ειδικευθείτε στην αποτελεσματική συναισθηματική διαχείριση στην εκπαίδευση.
Με τον δικό σας ρυθμό μάθησης και με ευέλικτο προγραμματισμό των εξ αποστάσεως σύγχρονων συναντήσεων θα ζήσετε μία εμπειρία επαγγελματικής ανάπτυξης, που συντελεί επιπλέον στην προσωπική σας ανάπτυξη.
Απευθύνεται σε όλους και όλες που εργάζονται ή σκοπεύουν να εργαστούν με ομάδες ανθρώπων σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό πλαίσιο και σε όλους και όλες που ενδιαφέρονται για επιμόρφωση σε θέματα σχολικής ψυχολογίας και διαχείρισης συναισθημάτων στην εκπαίδευση.
Συστήνεται σε:
– Υποψήφιους/ες, αναπληρωτές/τριες, μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
– Στελέχη εκπαίδευσης, Συμβούλους σχολικής ζωής Ψυχολόγους, Κοινωνικούς λειτουργούς
– Εκπαιδευτές/τριες ενηλίκων, ΙΕΚ, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, ΔΕ, ΤΕ.
– Εκπαιδευτές/τριες δομών μη τυπικής Εκπαίδευσης.
– Εργαζόμενους/ες και απασχολούμενους/ες σε οργανισμούς, δομές, φροντιστήρια που σχετίζονται με την εκπαίδευση.
– Απασχολούμενους/ες με τη φροντίδα και στήριξη παιδιών και εφήβων
Μοριοδοτείται με τη μέγιστη μοριοδότηση, δύο (2) μόρια για την κατάταξη τους πίνακες κατάταξης διορισμού και αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης (N. 4589/2019)
Με ένα (1) μόριο στην επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, διευθυντών και υποδιευθυντών (Νόμος 4823/2021), με μέγιστο αριθμό μορίων 2
Με τη μέγιστη μοριοδότηση δύο (2) μόρια για επιλογή των Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) (0,25 Χ100 ώρες- ΦΕΚ 2491Β/2020)
Με ένα (1) μόριο στην επιλογή Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης για τη διδασκαλία σχετικών διδασκόμενων μαθημάτων (0,25 μόρια ανά 100 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 2)
Σε σχετικές προκηρύξεις του ΑΣΕΠ, στις οποίες η μοριοδότηση ορίζεται ανάλογα με τη θέση εργασίας και συνήθως υπολογίζεται η μοριοδότηση ανά μήνα.
Συνδυάζεται με την εργασία και την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη.
Πρόγραμμα Σπουδών
40 ώρες
Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία
Θέματα της ενότητας:
- Ιστορική Εξέλιξη της Σχολικής Ψυχολογίας
- Καθορισμός του ρόλου του Σχολικού Ψυχολόγου-Ελληνικό πλαίσιο
- Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Σχολική Ψυχολογία
- Θέματα Δεοντολογίας
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- περιγράφεις την ιστορική εξέλιξη της Σχολικής Ψυχολογίας.
- προσδιορίζεις τον ρόλο του Σχολικού Ψυχολόγου
- εξετάζεις τον ρόλο του εμψυχωτή στην ομάδα
- αναγνωρίζεις τις σύγχρονες προσεγγίσεις της εφαρμοσμένης Σχολικής Ψυχολογίας.
- αξιολογείς επαγγελματικά και δεοντολογικά ζητήματα που σχετίζονται με τη Σχολική Ψυχολογία και τις εφαρμογές της.
Περιλαμβάνει: 32 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 8 προτεινόμενα άρθρα
60 ώρες
Ψυχοδιαγνωστική Αξιολόγηση (Μαθησιακός και Ψυχοκοινωνικός τομέας) και Συμβουλευτική στο σχολείο
Θέματα της ενότητας:
- Αξιολόγηση Προσωπικότητας και Νοητικών Ικανοτήτων Παιδιών και Εφήβων
- Αξιολόγηση Συμπεριφοράς Παιδιών και Εφήβων
- Ορισμός και βασικές έννοιες της Συμβουλευτικής στο Σχολείο
- Προσεγγίσεις Συμβουλευτικής (Γνωστικό- συμπεριφοριστική, Οικοσυστημική, Εστιασμένες στις δυνάμεις Προσεγγίσεις, Εστιασμένη στις Λύσεις βραχεία Θεραπεία)
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- αντιλαμβάνεσαι τη λειτουργία των ψυχοδιαγνωστικών αξιολογήσεων μαθησιακού και ψυχοκοινωνικού τομέα.
- περιγράφεις περιπτώσεις εφαρμογής των αξιολογήσεων δυσκολιών μάθησης και ψυχοκοινωνικών δυσκολιών.
- προσδιορίζεις τις μαθησιακές και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες αλλά και τις ιδιαίτερες κλήσεις/ χαρίσματα των παιδιών.
- σχεδιάζεις και αξιολογείς παρεμβάσεις με βάση τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων.
- εντοπίζεις κλινικού επιπέδου συμπτωματολογία ψυχοπαθολογίας που παρεμποδίζει την εκπαιδευτική διαδικασία.
- ορίζεις το περιεχόμενο και τις βασικές έννοιες της Συμβουλευτικής στο σχολείο.
- διακρίνεις τις διαφορετικές προσεγγίσεις της Συμβουλευτικής στο σχολείο.
- εφαρμόζεις προγράμματα πρωτογενούς, δευτερογενούς και τριτογενούς πρόληψης.
Περιλαμβάνει: 36 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 8 προτεινόμενα άρθρα
60 ώρες
Θέματα Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας
Θέματα της ενότητας:
- Εισαγωγή στη Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία
- Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
- Διαταραχές Προσκόλλησης
- Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – Υπερκινητικότητα
- Διαταραχές Διαγωγής
- Αγχώδεις Διαταραχές
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- προσδιορίζεις τις εννοιολογικές διαφορές μεταξύ φυσιολογικής και παθολογικής συμπεριφοράς
- αναγνωρίζεις τη σημασία του αναπτυξιακού πλαισίου και των πολιτισμικών επιρροών στον προσδιορισμό της παθολογικής συμπεριφοράς καθώς και τους παράγοντες κίνδυνου και προστασίας σε ενδοατομικό επίπεδο, στο μικροσύστημα (οικογένεια, συνομήλικοι, σχολείο, το εξωσύστημα (κοινότητα) αλλά και το μακροσύστημα (πολιτισμικές αξίες, νόμοι).
- Αναγνωρίζεις την κλινική εικόνα, προσδιορίζεις την αιτιοπαθογένεση και εφαρμόζεις βασικές, ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις για τις διαταραχές: -Φάσματος Αυτισμού -Προσκόλλησης -Σχιζοφρένειας -Ελλειμματικής Προσοχής/ Υπερκινητικότητας -Διαγωγής -Άγχους -Ιδεοψυχαναγκαστικής -Μείζονος Καταθλιπτικής -Διπολικής -Διατροφής -Μεταιχμιακής -Δυσφορίας Φύλου -Κατάχρησης Ουσιών -Εθισμού στο Διαδίκτυο και στα τυχερά παιχνίδια
Περιλαμβάνει: 63 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 8 προτεινόμενα άρθρα
60 ώρες
Διαχείριση κρίσεων και συγκρούσεων στο σχολείο
Θέματα της ενότητας:
- Έννοια, χαρακτηριστικά και συνέπειες του σχολικού εκφοβισμού και των συγκρούσεων στο σχολικό πλαίσιο
- Οι συνέπειες των συγκρούσεων στη σχολική κοινότητα.
- Η διαχείριση του εκφοβισμού και των συγκρούσεων μεταξύ μαθητών, μαθητή και εκπαιδευτικού, εκπαιδευτικού και γονέα.
- Αναμενόμενες φυσιολογικές αντιδράσεις των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων και ενδεχόμενης έξαρσης των συμπτωμάτων ψυχοπαθολογίας που χρήζουν προσοχής, αξιολόγησης και συστηματικής θεραπευτικής παρέμβασης σε επίπεδο τριτογενούς πρόληψης.
- Στρατηγικές Στήριξης, ΔιαχείρισηΣυμβουλευτική μαθητών σε καταστάσεις περιστασιακών και αναπτυξιακών κρίσεων (π.χ. περιπτώσεις διαζυγίου, κακοποίησης, πένθους, αιφνίδιου θανάτου μαθητή/τριας, αυτοκτονίας, αυτοτραυματισμών, βίαιων επεισοδίων, φυσικών καταστροφών, πανδημίας
- Ενδυνάμωση της ψυχικής ανθεκτικότητας σε επίπεδο πρωτογενούς δευτερογενούς και τριτογενούς πρόληψης: Το κλειδί
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- προσδιορίζεις την έννοια της σύγκρουσης στο σχολικό περιβάλλον
- αξιολογείς τις συνέπειες των συγκρούσεων και του σχολικού εκφοβισμού στη σχολική κοινότητα
- αναλύεις και να αξιοποιείς τεχνικές διαχείρισης του σχολικού εκφοβισμού και των συγκρούσεων μεταξύ μαθητών, μαθητή και εκπαιδευτικού, εκπαιδευτικού και γονέα προς κατευνασμό της παθογόνου κατάστασης
- αντιλαμβάνεσαι τις αναμενόμενες φυσιολογικές αντιδράσεις των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων και να προβαίνει σε διαγνωστικές εκτιμήσεις όσον αφορά ενδεχόμενη έξαρση συμπτωμάτων ψυχοπαθολογίας που χρήζουν προσοχής, αξιολόγησης και συστηματικής θεραπευτικής παρέμβασης σε επίπεδο τριτογενούς πρόληψης.
- περιγράφεις και να εφαρμόζεις προσεγγίσεις διαχείρισης αναπτυξιακών και περιστασιακών κρίσεων (π.χ. διαζύγιο, κακοποίηση, πένθος, αυτοκτονία, αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές, μεταβατικά στάδια, ανεργία, φυσικές καταστροφές, σοβαρά βίαια επεισόδια, ατυχήματα, τρομοκρατικές ενέργειες, οικονομική κρίση).
Περιλαμβάνει: 43 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 11 προτεινόμενα άρθρα
60 ώρες
Κοινωνικά πλαίσια ανάπτυξης και Κοινωνικοπολιτισμική διαφορετικότητα
Θέματα της ενότητας:
- Πολιτισμικό πλαίσιο και σχολείο
- Μαθητές με ιδιαιτερότητες (χαρισματούχοι, μαθησιακές δυσκολίες κ.ά)
- Συμπερίληψη και μαθητές, οικογένειες από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα (πρόσφυγες, μετανάστες κ.ά.)
- Η προσέγγιση του σχολείου ως σύνολο (εκπαιδευτικοί, διεύθυνση, μαθητές, γονείς, τοπική κοινότητα)
- Επικοινωνία και αλληλεπίδραση μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας
- Τεχνικές βελτίωσης της επικοινωνίας και κλίματος σε σχολικό περιβάλλον και στη διδακτική διαδικασία
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- αντιλαμβάνεσαι τον ρόλο του πολιτισμικού πλαισίου στην ανάπτυξη των μαθητών.
- αξιολογείς τις διαφορετικές προσεγγίσεις των μαθητών με ιδιαιτερότητες στο σχολείο.
- εκτιμάς τη σημασία της συμπερίληψης στην ενταξιακή διαδικασία μαθητών με πολιτισμική ετερότητα.
- προσεγγίζεις το σχολείο ως σύνολο.
- αναγνωρίζεις τα είδη επικοινωνίας μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας και της ευρύτερης κοινότητας.
- αναλύεις τεχνικές βελτίωσης της επικοινωνίας και κλίματος σε σχολικό περιβάλλον.
Περιλαμβάνει: 30 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 8 προτεινόμενα άρθρα
60 ώρες
Θεωρίες Γνωστικής, Γλωσσικής και Κοινωνικοσυναισθηματικής Ανάπτυξης
- Θεωρίες Μάθησης (Συμπεριφορική Ψυχολογία, Γνωστική Ψυχολογία, Κονστρουκτιβιστική προσέγγιση)
- Τα κίνητρα και η μάθηση
- Αποτελεσματική Διδασκαλία και Αξιολόγηση της Μάθησης
- Γνωστική και γλωσσική Ανάπτυξη του ανθρώπου
- Ψυχοκοινωνική και Ηθική Ανάπτυξη του ανθρώπου
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- αναγνωρίζεις τις διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις της μάθησης.
- περιγράφεις τις θεωρίες γνωστικής, γλωσσικής και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης.
- αντιλαμβάνεσαι κριτικά τις θεωρίες κινήτρων της μάθησης.
- προσδιορίζεις μεθόδους αποτελεσματικής διδασκαλίας και αξιολόγησης της μάθησης.
- αξιολογείς τη γνωστική και γλωσσική ανάπτυξη του μαθητή παραπέμποντας σε συγκεκριμένα κριτήρια.
- εκτιμάς την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του μαθητή αξιοποιώντας ένα συμπαγές θεωρητικό υπόβαθρο.
Περιλαμβάνει: Περιλαμβάνει: 29 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 8 προτεινόμενα άρθρα
40 ώρες
Εκπαίδευση και Ψυχανάλυση
Θέματα της ενότητας:
- Εισαγωγή στην ψυχοδυναμική θεωρία
- Οι σχέσεις με τους ‘σημαντικούς άλλους’
- Λειτουργικές και μη άμυνες
- Συνειδητές και ασυνείδητες διεργασίες κατά τη διδασκαλία
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- προσδιορίζεις το περιεχόμενο της Ψυχοδυναμικής Θεωρίας.
- περιγράφεις μεθόδους ερμηνείας των σχέσεων με τους άλλους.
- αναλύεις τις σχέσεις με τους άλλους βάσει κατάλληλων θεωρητικών εργαλείων.
- προσδιορίζεις σημασιολογικά την έννοια των «σημαντικών άλλων».
- Αναγνωρίζεις τις λειτουργικές και μη άμυνες και τις συνειδητές και ασυνείδητες διεργασίες που ενεργούνται σε εκπαιδευτικό πλαίσιο.
- επιδεικνύεις οξυμένη αντίληψη και παρατηρητικότητα, σε ό,τι αφορά την ενδοψυχική και συναισθηματική λειτουργία των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- δίνεις βαρύτητα στη θέσπιση στόχων συναισθηματικής κατανόησης ανάπτυξης κατά τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό.
Περιλαμβάνει: 35 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 8 προτεινόμενα άρθρα
40 ώρες
Παρατήρηση και Ανάλυση των σχέσεων και αλληλεπιδράσεων με βάση τη ψυχοδυναμική θεωρία
Θέματα της ενότητας:
- Εισαγωγή στην ψυχαναλυτική παρατήρηση
- Ψυχαναλυτική Παρατήρηση σε διαφορετικές ηλικίες
- Παρατήρηση και αυτοπαρατήρηση
- Ψυχαναλυτική παρατήρηση στην τάξη
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- εξηγείς θεωρητικά την ψυχαναλυτική παρατήρηση.
- διακρίνεις τα είδη της ψυχαναλυτικής παρατήρησης.
- εφαρμόζεις την παρατήρηση και την αυτοπαρατήρηση στην τάξη.
- εκτιμάς τη χρησιμότητα της ψυχαναλυτικής παρατήρηση και τις εφαρμογές της.
- αντιλαμβάνεσαι κριτικά τη διαδικασία παρατήρησης και καταγραφής των παρατηρήσεων.
- αξιολογείς τους παράγοντες που επηρεάζουν την ψυχαναλυτική παρατήρηση στο σχολείο.
- αναγνωρίζεις την ανάγκη προσαρμογών στις διαδικασίες παρατήρησης
Περιλαμβάνει: 37 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 8 προτεινόμενα άρθρα
Περιλαμβάνει:
40 ώρες
Ψυχολογική σκέψη και συναισθηματική διαχείριση τάξης και σχολικής κοινότητας
Θέματα της ενότητας:
- Η δυναμική των σχέσεων μέσα στην τάξη Ι: εκπαιδευτικοί και μαθητές
- Η δυναμική των σχέσεων μέσα στην τάξη ΙΙ: οι μαθητές ως ομάδα
- Η δυναμική των σχέσεων μέσα στην τάξη ΙΙΙ: εκπαιδευτικοί και γονείς
- Η δυναμική των σχέσεων μέσα στην τάξη ΙV: το εκπαιδευτικό πλαίσιο
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείς να:
- αναλύεις τα είδη των σχέσεων που αναπτύσσονται μέσα στο σχολείο.
- αναγνωρίζεις τη δυναμική των σχέσεων και το ρόλο που παίζει τη συναισθηματική διαχείριση της τάξης και της σχολικής κοινότητας.
- αναγνωρίζεις τη δυναμική των σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών στη Συναισθηματική Διαχείριση της τάξης.
- εκτιμάς τη δυναμική της ομάδας των μαθητών στην τάξη.
- αναγνωρίζεις τη δυναμική των σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και γονέων στη συναισθηματική διαχείριση.
- αναγνωρίζεις τη δυναμική των ποικίλων σχέσεων της σχολικής κοινότητας στη Συναισθηματική Διαχείριση.
- επαληθεύεις την αξία της παρατήρησης των σχέσεων.
Περιλαμβάνει: 33 σελίδες θεωρητικό υλικό, ενδεικτική βιβλιογραφία, 8 video συνολικής διάρκειας 2 ωρών & 8 προτεινόμενα άρθρα
Εκπαιδευτές
Στυλιανού Αγνή
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Χατζηχαραλάμπους Ξένια
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Αναστασίου Άντρη
Σχολική Ψυχολόγος, Συντονίστρια Πρακτικής Άσκησης Στο ΠΜΣ Σχολικής Ψυχολογίας Παν/μιο Λευκωσίας
Εκπτωτική Πολιτική
Μείωση διδάκτρων με την εφάπαξ καταβολή των διδάκτρων, πριν την έναρξη του προγράμματος.
Η έκπτωση δεν ισχύει προσθετικά, σε περίπτωση που ανήκετε σε μια από τις κατηγορίες που δικαιούνται άλλη έκπτωση.
Σημαντικό: Συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση ανά τμήμα για μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων!
Μείωση διδάκτρων και δόσεις αν ανήκετε στις παρακάτω κατηγορίες:
Οι άνεργοι/ες, πολύτεκνοι, φοιτητές/τριες, κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων, άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ), γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με ετήσιο εισόδημα κάτω από 15.000€, γονείς που έχουν ανήλικα τέκνα με ειδικές ανάγκες, άτομα με ετήσιο εισόδημα κάτω από 12.000€
Εγγεγραμμένοι/ες στους καταλόγους αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υπάλληλοι ΑΕΙ και Ερευνητικών Κέντρων, στελέχη του ΥΠΕΘΑ (πολιτικό, μόνιμο και κληρωτό προσωπικό) και Συνταξιούχοι.
Μόνιμοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας κ.ά. και υπάλληλοι του Δημόσιου.
Συμμετοχή στον ίδιο κύκλο σπουδών δύο ή περισσοτέρων ατόμων που συνδέονται με πρώτου και δεύτερου βαθμού συγγένεια.
Σημαντικό: Σε περίπτωση καταβολής των διδάκτρων εφάπαξ, πριν την έναρξη του προγράμματος, συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση ανά τμήμα για μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων!
Μείωση διδάκτρων αν έχετε ολοκληρώσει πρόγραμμα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. ή εγγραφείτε σε δύο (2) προγράμματα.
Σημαντικό: Σε περίπτωση καταβολής των διδάκτρων εφάπαξ, πριν την έναρξη του προγράμματος, συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση ανά τμήμα για μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων!
(download) Εκπαιδευτικού Υλικού
Συμπλήρωμα Europass
Μελέτης (study at your own pace)
Προγράμματος (διάρκειας 3μηνών)
Διδάκτρων (κατόπιν κλήρωσης)
Μείωση διδάκτρων με την εφάπαξ καταβολή των διδάκτρων, πριν την έναρξη του προγράμματος.
Η έκπτωση δεν ισχύει προσθετικά, σε περίπτωση που ανήκετε σε μια από τις κατηγορίες που δικαιούνται άλλη έκπτωση.
Σημαντικό: Συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση ανά τμήμα για μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων!
(download) Εκπαιδευτικού Υλικού
Συμπλήρωμα Europass
Μελέτης (study at your own pace)
Προγράμματος (διάρκειας 3μηνών)
Διδάκτρων (κατόπιν κλήρωσης)
Μείωση διδάκτρων και δόσεις αν ανήκετε στις παρακάτω κατηγορίες:
Οι άνεργοι/ες, πολύτεκνοι, φοιτητές/τριες, κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων, άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ), γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με ετήσιο εισόδημα κάτω από 15.000€, γονείς που έχουν ανήλικα τέκνα με ειδικές ανάγκες, άτομα με ετήσιο εισόδημα κάτω από 12.000€
Εγγεγραμμένοι/ες στους καταλόγους αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υπάλληλοι ΑΕΙ και Ερευνητικών Κέντρων, στελέχη του ΥΠΕΘΑ (πολιτικό, μόνιμο και κληρωτό προσωπικό) και Συνταξιούχοι.
Μόνιμοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας κ.ά. και υπάλληλοι του Δημόσιου.
Συμμετοχή στον ίδιο κύκλο σπουδών δύο ή περισσοτέρων ατόμων που συνδέονται με πρώτου και δεύτερου βαθμού συγγένεια.
Σημαντικό: Σε περίπτωση καταβολής των διδάκτρων εφάπαξ, πριν την έναρξη του προγράμματος, συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση ανά τμήμα για μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων!
(download) Εκπαιδευτικού Υλικού
Συμπλήρωμα Europass
Μελέτης (study at your own pace)
Προγράμματος (διάρκειας 3μηνών)
Διδάκτρων (κατόπιν κλήρωσης)
Μείωση διδάκτρων αν έχετε ολοκληρώσει πρόγραμμα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. ή εγγραφείτε σε δύο (2) προγράμματα.
Σημαντικό: Σε περίπτωση καταβολής των διδάκτρων εφάπαξ, πριν την έναρξη του προγράμματος, συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση ανά τμήμα για μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων!
(download) Εκπαιδευτικού Υλικού
Συμπλήρωμα Europass
Μελέτης (study at your own pace)
Προγράμματος (διάρκειας 3μηνών)
Διδάκτρων (κατόπιν κλήρωσης)
*Μείωση 25% για: άνεργους, πολύτεκνους, φοιτητές/τριες, κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων...
**Μείωση 40% για αποφοίτους του ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ
1) Μείωση 25% για: άνεργους, πολύτεκνους, φοιτητές/τριες, κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων...
2) Μείωση 40% για αποφοίτους του ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ
Πιστοποιητικό
Πληροφορίες
- Διάρκεια: 9 μήνες | 460 ώρες
- Εγγραφές: Ανοιχτές
- Έναρξη: 20/11, 27/11
- Μέθοδος: Εξ αποστάσεως ασύγχρονη & σύγχρονη εκπαίδευση
- Περιβάλλον: eclass & zoom/webex
- Πεδία: Ψυχολογία, Επιστήμες της αγωγής, Εκπαίδευση, Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
- Ενότητες: 9
- Αξιολόγηση: online quizzes αυτοαξιολόγησης και παρουσία στις 4 σύγχρονες συναντήσεις
- Εκπαιδευτές: 4
- Επίπεδο Επιμόρφωσης: 6
- Μονάδες ECTS: 18.4
- Πιστοποίηση: Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης & Συμπλήρωμα europass
460€
414€
51€ / μήνα
345€
311€
38€ / μήνα
276€
248€
31€ / μήνα
Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα
Κάνετε εγγραφή
Αποφασίστε αν το πρόγραμμα αυτό συνδέεται με τα προσωπικά και επαγγελματικά σχέδια σας, κάνετε εγγραφή με την καταβολή ολόκληρου του ποσού ή της 1ης δόσης και αποκτήστε πρόσβαση στη πλατφόρμα επιμόρφωσης eclass, με την υποστήριξη του υπεύθυνου εγγραφών.
Συνεχίστε την επιμόρφωση
Καταβάλετε τα δίδακτρα εφάπαξ ή με μηνιαίες δόσεις. Μελετάτε στον δικό σας ρυθμό και χρόνο τα εκπαιδευτικά υλικά, ολοκλήρωστε τα κριτήρια αξιολόγησης και επιλέξτε πότε θα παρακολουθήσετε τις εξ αποστάσεως συναντήσεις με τις εκπαιδεύτριες.
Αποκτήστε το Πιστοποιητικό σας και εξασφαλίστε μόρια
Παραλάβετε το συμπλήρωμα Europass, με 18.4 ECTS, και το Πιστοποιητικό σας, ηλεκτρονικά με την ολοκλήρωση του προγράμματός σας και αποκτήστε δύο (2) μόρια για διορισμό ως μόνιμοι ή αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, δέκα (10) μόρια ως εκπαιδευτικοί TE και ΔΕ της Γενικής Εκπαίδευσης και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), ένα (1) μόριο ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της επιλογής/αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης, μόρια ανά μήνα σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.
Γίνετε επιμορφωμένος/η εκπαιδευτικός στη Σχολική Ψυχολογία
Χρησιμοποιήστε την ειδίκευσή σας για την επαγγελματική σας ανάπτυξη στον εργασιακό σας χώρο ή σε ομάδες με τις οποίες επιθυμείτε να εργαστείτε. Υποβάλλετε το Πιστοποιητικό εξασφαλίζοντας ανάλογη μοριοδότηση σε προκηρύξεις ΑΣΕΠ, σε προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Σχετικά Προγράμματα
Σεξουαλική Εκπαίδευση και Αγωγή
• Εγγραφές ανοιχτές
• Έναρξη: 20/11, 27/11
• 9 μήνες
• Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα
Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Εκπαίδευση
• Εγγραφές: Ανοιχτές
• Έναρξη: 20/11, 27/11
• 9 μήνες | 500 ώρες
• Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα
Διαχείριση Τάξης με βάση την Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία
• Εγγραφές ανοιχτές
• Έναρξη: 20/11, 27/11
• 3 μήνες | 240 ώρες
Διαχείριση Τάξης & Κρίσεως στην Εκπαίδευση
• Εγγραφές ανοιχτές
• Έναρξη: 20/11, 27/11
• 2 μήνες | 150 ώρες
Κάντε Εγγραφή
Αξιολογήσεις / Σχόλια
Το Πρόγραμμα ήταν ιδιαίτερα επιμορφωτικό και μία ευχάριστη διαδικασία μάθησης. Η συμμετοχή σε διαδικτυακές συναντήσεις, όπου ακούστηκαν διαφορετικές ιδέες και εμπειρίες, υπήρξε μια από τις πιο σημαντικές και κερδοφόρες εμπειρίες στη διάρκεια αυτής της εκπαίδευσης.
Ήταν όμορφη και αξέχαστη εμπειρία. Αξίζει από κάθε άποψη!
Ήμουν πολύ ευχαριστημένη καθ’ όλη τη διάρκεια του Προγράμματος, ήταν ένα πολύ καλά οργανωμένο και δομημένο ως προς το υλικό μελέτης πρόγραμμα, με εξαιρετικούς εκπαιδευτές και συνάδελφους που το συμπαρακολουθήσαμε. Αποκόμισα πολλά ως προς το γνωστικό αντικείμενο και θα το πρότεινα και σε συναδέλφους να το παρακολουθήσουν.