Εργάζομαι ως Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (ΕΔΙΠ) στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με γνωστικό αντικείμενο: «Ειδική Αγωγή και Παιδαγωγική της Ένταξης». Αποφοίτησα από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών και συνέχισα τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στην Ειδική Αγωγή, στο Πανεπιστήμιο του Manchester της Μ. Βρετανίας. Το 2010 ολοκλήρωσα τη διδακτορική μου διατριβή με θέμα: «Εκπαίδευση παιδιών με αυτισμό στην αυτοδιαχείριση: Μια συμπεριφορική – αναλυτική παρέμβαση για την ένταξή τους στο σχολείο» στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, για την οποία έλαβα το βραβείο «Μαρία Νασιάκου», ως καλύτερης διδακτορικής διατριβής από την Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία (ΕΛΨΕ). Διδάσκω στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου (κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής)» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ/θμιας Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ στο πλαίσιο των μαθημάτων: «Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή», «Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς», «Μεθοδολογία έρευνας στην Ειδική Αγωγή», «Αναπτυξιακές διαταραχές: Διάγνωση και αντιμετώπιση», «Νέες τάσεις και προοπτικές στην Ειδική Αγωγή». Διδάσκω και συνεπικουρώ στη διδασκαλία των προπτυχιακών μαθημάτων «Ειδική Αγωγή», «Ανάλυση της Συμπεριφοράς», «Μαθησιακές Δυσκολίες», «Παιδαγωγική της Ένταξης» του ιδίου τμήματος. Μετέχω σε επιμορφωτικά προγράμματα εκπαίδευσης επαγγελματιών στην Ειδική Αγωγή. Έχω εργαστεί ως δάσκαλος ειδικής αγωγής σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και στα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ/ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Παιδείας. Έχω συνεπή παρουσία σε διεθνή συνέδρια με εισηγήσεις και έχω δημοσιεύσει μελέτες σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και βιβλία. Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς και στην ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο.
Γαλάνης Πέτρος
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Ε.Κ.Π.Α.