Είμαι δασκάλα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Δρ. Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α. και ακτιβίστρια στο χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών για την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Έχω υπηρετήσει στη δημόσια τυπική και ειδική εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων των διαγνωστικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών της (ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ) για τρεις δεκαετίες και έχω λάβει μέρος στην εκπόνηση και συγγραφή συλλογικών έργων, όπως ο Οδηγός Προσαρμογής των ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ, τα ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ Ειδικής Αγωγής και ο Οδηγός Διαφοροποίησης για τον Αυτισμό. Έχω εκπονήσει το εκπαιδευτικό λογισμικό “Στρογγυλά με Αξία” και εκπαιδευτικά προγράμματα με λογισμικά για την αντιμετώπιση των προκαταλήψεων στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο.
Δίδαξα τα μαθήματα των “Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών-Δυσλεξία”, “Προβλήματα Λόγου και Ομιλίας” σε συναδέλφους μου στην Μετεκπαίδευση του Μαράσλειου Διδασκαλείου για πάνω από δέκα συνεχή εξάμηνα και έχω συμμετάσχει σε πολλές επιμορφωτικές δράσεις από το 2002 ως σήμερα.
Στο επίκεντρο των αναζητήσεων μου βρίσκεται η εμψύχωση και οι παραστατικές τέχνες στην ενδυνάμωση των παιδιών που βιώνουν εμπόδια στη σχολική τους ζωή, το οποίο μελετώ ως μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο ΠΜΣ της Θεατρικής Σχολής του Παν. Πελοποννήσου.
Ως Σύμβουλος Α΄ στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχω την τιμή να συντονίζω τις εργασίες της Ειδικής Αγωγής και της Ενταξιακής Εκπαίδευσης καθώς και την έρευνα για τις διδακτικές και παιδαγωγικές μεθοδολογίες του συμπεριληπτικού και δημοκρατικού σχολείου.